Domů » Tiskoviny

Tiskoviny

Vlajkový systém

Vlajkový systém je výbornou formou reklamy pro společnosti, které často propagují své produkty a služby mimo jejich kancelář, například na veletrzích a podobných akcích. Výhody vlajkového systému jsou především variabilita jejich umístění, snadné složení a následné rozložení a dlouhá doba jejich životnosti. Nejčastěji používané jsou 3 typy vlajkových systémů. Jsou to kapka, muší křídlo a rovná vlajka ve velikostech 280 cm, 340 cm, 450 cm a 560 cm. Podstatným faktorem vlajkového systému je také jeho stojan, který se odvíjí od umístění, se kterým se u dané vlajky počítá. Typický je železný či křížový stojan, zapichovák či vrut do země nebo vodní stojan.

Samolepky a nálepky

Samolepky jsou výborným reklamním nástrojem dnešní doby. Jejich snadná aplikace, vysoká odolnost, nízká cena a obrovská variabilita tvarů je řadí mezi nejvíce využívané reklamní nástroje. Samolepky jsou také využívány jako informační prostředek na mnoha výrobcích a produktech. Formát samolepek je velice variabilní, ovšem často se využívá klasických rozměrů A4, A5, A6, A7, A8 a DL případně čtvercových či kulatých tvarů. Materiál samolepky je určen jejich budoucím použitím. Jedná se o samolepky papírové, případně samolepky z PVC, které jsou velmi odolné. Pro zvýšení jejich kvality se mohou samolepky laminovat, případně upravit UV lakem pro ochranu proti vyblednutí.

Katalogy

Katalogy jsou výborným médiem pro šíření velkého množství informací. Jejich hlavní přednostní je dostatek prostoru, který se využívá především ke kombinaci textu a obrázků, aby byla předávaná informace co nejvíce efektivní. Díky variabilitě formátů, materiálů, vazeb a gramáže papíru je katalog ideální nástroj pro propagaci společnosti a jejích produktů. Nejčastějším formátem katalogů je A4, ovšem trendem poslední doby je využívaní menších formátů, jako jsou A5 a A6 s lepenou vazbou. Vazba je však závislá na počtu stran a gramáži papíru, která může být od 90 g/m2, přes 115 g/m2, 135 g/m2, 170 g/m2 až 250 g/m2. Při vyšším počtu stran je ideálním řešením vazba knižní, případně vazba lepená. Nejčastější vazbou je však vazba sešitá skobičkami či kroužková vazba.

Prezentační desky

Prezentační desky se v této době využívají především při uzavírání obchodů, prodejů či dalších služeb. Tyto desky mají jak funkci reklamní, kdy na přední straně je například logo firmy, tak informativní, díky textu, který na deskách může být, tak ochranou v podobě krytí důležitých dokumentů. Prezentační desky jsou nejčastěji ve formátu A4 a mají různý způsob složení. Aby bylo dosaženo ochranné funkce, využívá se na prezentační desky papír křídový lesklý či matný s gramáží od 250 g/m2 až 350 g/m2.

Poznámkový blok

Poznámkové bloky jsou ideálním nástrojem pro nenásilnou reklamu a předávaní základních informací o společnosti. Reklamní funkci plní poznámkové bloky například jejich rozdáváním vybraným klientům, obchodním partnerům či zaměstnancům. Informativní funkci plní poznámkové bloky v případě meetingů, školení atd., kde jsou poznámkové bloky použity pro zapisování poznámek jednotlivých zájemců, kteří si pak papíry z bloku odnesou s sebou a tím je dál šíří. Nejčastějším formátem poznámkových bloků je A4, A5, A6 a DL s lepenou či kroužkovou vazbou. Vazba je však závislá na počtu stran a gramáži papíru, která může být od 90 g/m2, přes 115 g/m2, 135 g/m2, 170 g/m2 až 250 g/m2. Při vyšším počtu stran je ideálním řešením vazba knižní, případně vazba lepená. Naopak u menšího počtu stran se využívá vazba sešitá skobičkami. Pro zvýšení reklamní a informativní funkce se využívá odlišná obálka, která je buď standardní, nebo s klopou navíc.

Pohlednice

Personifikovaná pohlednice je ideálním nástrojem pro prvotní dojem na partnery společnosti či zákazníky. Tím, že se již pohlednice a obálky ve velké míře nevyužívají, dává personifikovaná pohlednice společnosti určitý punc luxusu. Pohlednice jsou ve formátech A6, A5 a DL. Nejčastěji využívaný papír na pohlednice je papír křídový lesklý či matný, ale používá se i papír offsetový či recyklovaný. Pro vyšší kvalitu je možné pohlednici laminovat, parciálně lakovat či do ní něco vyrazit. Gramáž papíru se běžně využívá 250 g/m2, 300 g/m2 či 350 g/m2.

Plakáty

Plakáty jsou nejtypičtějším reklamním produktem v oblasti hudby a filmu, ovšem zasahují i do všech ostatních oblastí a to z důvodu jejich velkého dopadu na cílovou skupinu a také snadné aplikace jak v interiéru, tak exteriéru. Plakáty jsou v podstatě všudypřítomné, jejich dopad je tedy masový, což má za následek jejich vysokou oblibu a využití. Formáty plakátů se pohybují od A3, A2, A1 k A0 až k B2, B1 a B0. Tyto plakáty jsou nejčastěji tištěny na papír křídový lesklý či matný nebo offsetový s gramáží od 80 g/m2 přes 115 g/m2, 135 g/m2, 200 g/m2 až 300 g/m2. Oblíbenou formou reklamy je také takzvaný CLV plakát neboli citylight.

Skládané letáky

Letáky jsou nejtypičtějším nástrojem propagace a reklamy. To je způsobeno jejich variabilitou, nízkou cenou a širokým dopadem na cílovou skupinu. Nejčastějším formátem letáků je DL, A6 a A5. Setkat se však můžeme i s formátem A4 a A3. Variabilita u skládaných letáků je dána především druhem papíru a možnostmi jejich složení. Nejčastěji se využívá papír křídový lesklý či matný, ale používá se i papír offsetový či recyklovaný. Pro vyšší kvalitu je možné leták laminovat, parciálně lakovat či do něj něco vyrazit. Gramáž papíru se běžně využívá 135 g/m2, ovšem použít je možné gramáž od 80g/m2, přes 115 g/m2, 150 g/m2 až 300 g/m2. Sklad letáků může být jednoduchý, do sebe či do harmoniky. Typ skladu je vždy dán počtem stran, který se pohybuje od 4 do 10.

Vizitky

Vizitky jsou nepostradatelným pomocníkem každého zaměstnance či živnostníka, který přichází do styku s potencionálními zákazníky, partnery či klienty. Vizitka slouží jako personální či firemní souhrn informací pro další osoby. Velmi často je vizitka prvním informačním materiálem, s kterým klient, zákazník či potencionální zákazník přijde do styku. Právě proto je vhodné dbát na kvalitně vytištěné vizitce a nejlépe i na její originalitě. Klasické vizitky jsou ve formátu 85x55 mm nebo 90x50mm. Vizitky mohou být jak jednostranné, tak oboustranné vytištěné na papíru křídovém lesklém či matném, offsetovém nebo recyklovaném, jehož gramáž se pohybuje od 250 g/m2, 300 g/m2 až 350 g/m2. Pro zvýšení kvality vizitky a její originality je možné vizitky laminovat, parciálně lakovat, zaoblovat či razit.

Razítka

Razítka jsou ideálním nástrojem pro usnadnění práce. S jejich pomocí lze ušetřit mnoho času a zefektivnit tak firemní procesy. Nabízíme hranatá razítka od velikosti 42x42 mm, přes 50x30 mm, 50x40 mm až 75x38mm, dále kulatá razítka s průměrem od 12 mm, přes 24 mm, 38 mm, 42 mm až 52 mm či oválná razítka o rozměrech 45x30 mm nebo 55x35 mm.

Roll-up

Roll-up je výbornou formou reklamy pro společnosti, které často propagují své produkty a služby mimo jejich kancelář, například na veletrzích a podobných akcích. Výhody roll-upu jsou mimo nízké ceny především variabilita jejich umístění, snadné složení a následné rozložení a dlouhá doba jejich životnosti. Rozměry roll-up systémů jsou dány jejich kostrou. Nejčastěji využívané jsou 85x200 cm, 100x200 cm, 120x200 cm a 105x200 cm.

Reklamní plachty

Reklamní plachty jsou ideálním nosičem reklamy, jak do interiérů, tak exteriérů. Jejich výhodou je vysoká odolnost proti přírodním podmínkám a tím i jejich životnost a také snadné uchycení pomocí ok a provazů. Díky tomu se využití reklamních plachet neboli bannerů jeví jako jedna z nejlevnějších forem reklamy. Klasický materiál plachty je PVC 510 g/m2 případně 550 g/m2. V případě aplikace plachty před okna, je možné využít takzvanou MESH plachtu, která je průhledná. Pro zvýšení odolnosti a kvality je možné plachtu laminovat.

Prospekty

Prospekty se nejvíce využívají k předání nejdůležitějších informací o výrobku či službě. Jedná se například o příbalové letáky, návody či postupy. Nejčastějším formátem prospektů je DL, A6 a A5. Setkat se však můžeme i s formátem A4 a A3. Nejčastěji využívaný papír je křídový lesklý či matný, ale používá se i papír offsetový či recyklovaný. Pro vyšší kvalitu je možné prospekt laminovat, parciálně lakovat či do něj něco vyrazit. Gramáž papíru se běžně využívá 135g/m2, ovšem použít je možné gramáž od 80g/m2, přes 115 g/m2, 150 g/m2 až 300 g/m2.

Obálky

Personifikovaná obálka je ideálním nástrojem pro prvotní dojem na partnery společnosti či zákazníky. Tím, že se již obálky a dopisy ve velké míře nevyužívají, dává personifikovaná obálka společnosti určitý punc luxusu. Obálky jsou ve formátech DL, C6, C5 a C4 ve variantách bez okénka nebo s okénkem vpravo či vlevo. Nejčastějším druhem papíru je offsetový s gramáží 80 g/m2 či 90 g/m2, často se však využívá také recyklační papír s možností samolepícího uzavření, uzavřením lepicí páskou či vlhčením.

Letáky

Letáky jsou nejtypičtějším nástrojem propagace a reklamy. To je způsobeno jejich variabilitou, nízkou cenou a širokým dopadem na cílovou skupinu. Nejčastějším formátem letáků je DL, A6 a A5. Setkat se však můžeme i s formátem A4 a A3. Variabilita je dána především druhem papíru. Nejčastěji se využívá papír křídový lesklý či matný, ale používá se i papír offsetový či recyklovaný. Pro vyšší kvalitu je možné leták laminovat, parciálně lakovat či do něj něco vyrazit. Gramáž papíru se běžně využívá 135g/m2, ovšem použít je možné gramáž od 80g/m2, přes 115 g/m2, 150 g/m2 až 300 g/m2.

Kalendáře

Kalendáře jsou nedílnou součástí každého člověka, domácnosti i společnosti. Jejich funkce je nejen informativní, ale také reklamní a propagační. Díky kalendářům plánujeme náš harmonogram a vytváříme plány do budoucnosti. Typické pro společnosti jsou především kalendáře stolní, ve formátu A4, A5 či DL s drátěnou kalendářovou vazbou. Závěsné kalendáře ve formátech A2, A3, A4 či A5 jsou typické spíše pro domácnosti či zasedací místnosti společností nebo recepcí, kde mají informativní a propagační funkci díky obrázkům. U těchto kalendářů je využívána drátěná kalendářová vazba s háčkem na zavěšení či šitá vazba s otvorem na zavěšení. Gramáž papíru se pohybuje od 135 g/m2, přes 150 g/m2, 170 g/m2 až 300 g/m2 křídového papíru. Tato hmotnost se většinou odvíjí od počtu listů. Nejčastěji se jedná o měsíční kalendáře s 12 či 13 listy, případně o týdenní kalendáře s 53 až 55 listy či čtrnáctidenní kalendáře s 27 až 29 listy.

Hlavičkový papír

Hlavičkový papír je nedílnou součástí každé společnosti. Ve většině případů je právě hlavičkový papír s informacemi o společnosti prvním médiem, se kterým se partneři společnosti, ale i zaměstnanci a zákazníci setkají. Nejčastějším formátem hlavičkového papíru je A4, často se však využívají i formáty A5, A6 či A3. Typická gramáž pro hlavičkový papír je 90 g/m2 či 115 g/m2 na offsetovém či křídovém papíru.

Časopisy a brožury

Časopisy či brožury jsou výborným médiem pro šíření velkého množství informací. Jejich hlavní přednostní je dostatek prostoru, který se využívá především ke kombinaci textu a obrázků, aby byla předávaná informace co nejvíce efektivní. Díky variabilitě formátů, materiálů, vazeb a gramáže papíru je časopis ideální nástroj pro propagaci společnosti a jejích produktů. Nejčastějším formátem časopisů je A4, ovšem trendem poslední doby je využívaní menších formátů, jako jsou A5 a A6 s lepenou vazbou. Vazba je však závislá na počtu stran a gramáži papíru, která může být od 90 g/m2, přes 115 g/m2, 135 g/m2, 170 g/m2 až 250 g/m2. Při vyšším počtu stran je ideálním řešením vazba knižní, případně vazba lepená. Nejčastější vazbou je však vazba sešitá skobičkami.

Spokojení klienti

Načítání...

Vždy když něco potřebuji - pošlu email s tím co chci a o zbytek se už nemusím starat. Děkuji za pro mě ideální spolupráci.

Lukáš Adámek - Trenýrkárna.cz

Dva roky již řadíme Tisk Kvalitně mezi prvotřídní dodavatele. Proklientský přístup a orientace na kvalitu je základ Tisku Kvalitně. Vřele můžeme doporučit všem, kteří hledají levný a kvalitní tisk.

Sphere - Ivana Kolářová

Super spolupráce nemůžeme si vynachválit dobu dodání

TGI Fridays s.r.o.